Lentile ZEISS SmartLife
ZEISS PENTRU PROFESIONIȘTII DIN DOMENIUL ÎNGRIJIRII VEDERII

Lentile ZEISS SmartLife

Descoperiți diferența.

Cel mai complet portofoliu de lentile ZEISS. Un produs inovativ, modern, care să răspundă nevoilor vizuale ale clienților de astăzi, indiferent de vârstă. Împreună cu serviciile și expertiza dvs., lentilele noastre SmartLife oferă clienților o experiență de vedere cu totul nouă.

  • Oferiți confort vizual pe durata întregii zile pentru un stil de viață permanent conectat și în continuă mișcare.
  • Oferă vizibilitate ușoară și vedere relaxată la toate distanțele și direcțiile
  • Designul lentilelor se adaptează în funcție de capacitatea de acomodație a ochilor, ținând cont de vârsta purtătorului

De ce a dezvoltat ZEISS Portofoliul SmartLife?

Este răspunsul pentru un stil de viață în schimbare.

  • > 50%

    Mai mult de jumătate   din populația lumii utilizează acum un dispozitiv digital portabil.4

  • 57%

    din populația lumii este acum conectată la internet.5

  • +1 Million

    utilizatori noi de internet pe zi.5

  • 55+ years

    Persoanele cu vârsta peste 55 de ani reprezintă cele mai mari rate actuale de creștere a pieții smartphone-urilor.6

  • 48%

    creștere an de an a livrărilor de smartphone-uri în Q1 2019.7

Împărțim un stil de viață permanent conectat și în continuă mișcare care ne influențează comportamentul vizual.

Clienții dvs. trăiesc într-o lume cu un ritm rapid, conectați în mod constant la oameni, informații și lucruri, atât online, cât și offline. Ei tind să stea cu ochii ațintiți la dispozitivele digitale, chiar și atunci când sunt în mișcare. Și totuși, viața înseamnă mai mult decât ecrane. Comutarea constantă între dispozitivele digitale și mediul fizic poate fi o provocare pentru ochi și poate duce la o vedere incomodă sau la o suprasolicitare a ochilor. Acest lucru poate face chiar și sarcinile obișnuite să se simtă mai greu sau mai rău – să lăsăm detaliile vieții să treacă neobservate. O vedere bună și confortabilă este esențială în viața de zi cu zi, pentru a fi încrezător și conștient. Clienții dvs. nu au nevoie doar de o vedere centrală clară, ci și de o vedere periferică lină. Acest lucru îi ajută să schimbe cu ușurință între diferite distanțe și direcții în timp ce navighează prin viață.

Nevoile noastre vizuale se schimbă pe măsură ce îmbătrânim.

Modificările fiziologice și anatomice ale ochiului pot duce la diferite provocări vizuale în timp. Indiferent de vârstă, clienții dvs. se confruntă cu suprasolicitarea digitală a ochilor care a devenit o parte din stilul lor modern de viață. În plus, nevoile lor vizuale se schimbă cu înaintarea în vârstă. Acest lucru se poate atribui următorilor doi factori:

  • O diminuare a amplitudinii de acomodare.
  • O scădere a diametrului pupilei.

Un portofoliu superior care răspunde nevoilor vizuale ale purtătorilor de lentile de ochelari de astăzi.

Noul și completul portofoliu SmartLife de la   ZEISS este un răspuns la aceste informații relevante ale clienților și la cercetările extinse. Indiferent dacă dvs. aveți clienți care au nevoie de lentile monofocale, lentile varifocale sau altceva, soluțiile noastre vor ajuta toți purtătorii de lentile pentru ochelari să țină pasul cu vremea.

  • Vânzare ușoară și simplă.
  • Oferă clienților dvs. câmpuri vizuale largi și confort vizual pe tot parcursul zilei pentru un stil de viață conectat și în mișcare, indiferent de vârstă sau de provocările pentru vedere.
  • Oferă vizibilitate ușoară și vedere relaxată la toate distanțele și direcțiile, cu vedere de înaltă calitate dovedită.
  • Lentilele ZEISS SmartLife adaptează designul lentilelor în funcție de capacitatea de acomodație a ochilor, ținând cont de vârsta purtătorului.

Satisfacție dovedită a clienților cu lentilele ZEISS SmartLife.

  • 94%

    au experimentat vedere clară în toate direcțiile cu lentilele monofocale ZEISS SmartLife.9

  • 81%

    Cu lentilele ZEISS SmartLife Digital, 81% din purtătorii de ochelari de vedere au perceput zone vizuale largi și confortabile pentru activități la semi-distanță și la apropiere.10

  • 80%

    4 din 5 purtători de ochelari de vedere au avut senzația de tranziție lină între toate zonele vizuale cu lentilele progresive ZEISS SmartLife.11

Inovația din spatele tehnologiei ZEISS SmartView Încorporată în toate lentilele ZEISS SmartLife.

  • Optică Dinamică Inteligentă

    Modelele 3D de spațiu-obiect de ultimă generație și designul bazat pe amprentarea digitală adaptate comportamentului vizual dinamic de azi conduc la o tranziție lină între toate zonele vizuale.

  • Inteligență adaptată vârstei

    Ia în considerare evoluția nevoilor de vedere pentru fiecare vârstă a purtătorului de lentile.

  • Optică clară și subțire

    Promisiunea ZEISS pentru precizie și estetica lentilelor, cu cel mai bun echilibru între optică și lentile subțiri și ușoare.

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta?

Formularul este în curs de încărcare...

Contactați-ne

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi utilizate de către Carl Zeiss Vision Care pentru a răspunde solicitării dvs. prin e-mail sau la telefon. Faceți clic aici pentru a citi declarația noastră cu privire la protecția datelor.

  • 1

    88% au experimentat vedere confortabilă la toate distanțele. Sursa: Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=48 participanți la studiu (procentajul participanților care au fost „pe deplin de acord”, „de acord” sau „oarecum de acord”). Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.

  • 2

    63% au avut o senzație de oboseală mai puțin accentuată a ochilor în comparație cu lentilele anterioare. Sursa: Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=52 participanți la studiu (procentajul participanților care au fost „pe deplin de acord”, „de acord” sau „oarecum de acord”). Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.

  • 3

    4 din 5 au avut senzația de tranziție lină între toate zonele vizuale. Sursa: 80% dintre clienți sunt de părere că tranziția este lină între toate zonele vizuale (procentajul participanților care au fost ‘pe deplin de acord’, ‘de acord’ sau ‘oarecum de acord’). Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=82 participanți la studiu. Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Mărimea Font-ului și Distanța de Acomodație pentru Telefoane. Optometria și Știința Vederii, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Atenție la pasul tău: efectele utilizării telefonului mobil asupra comportamentului privirii în urcarea scărilor. Revista de Științe Tehnice și Comportamentale, 2: 109-120.

  • 6

    Studiu dinamic cu privire la focalizarea privirii – Schimbările frecvente ale privirii datorită dispozitivelor digitale. ZEISS Vision Science Lab, Institutul de Cercetare Oftalmică, Universitatea din Tuebingen, 2019. Date înregistrate.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texte pe Telefoanele Mobile și Tulburări Musculo-Scheletale la Adulții tineri: un Studiu de Cohortă de Cinci Ani. Ergonomie aplicată, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). Starea smart- Modele de utilizare a consumatorilor și a afacerilor Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 9

    94% au experimentat vedere clară în toate direcțiile. Sursa: Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=48 participanți la studiu (procentajul participanților care au fost „pe deplin de acord”, „de acord” sau „oarecum de acord”). Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.

  • 10

    81% au perceput zone vizuale largi și confortabile pentru activități la semi-distanță și la apropiere. Sursa: Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=52 participanți la studiu (procentajul participanților care au fost „pe deplin de acord”, „de acord” sau „oarecum de acord”). Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.

  • 11

    80% dintre purtători sunt de părere că tranziția este lină între toate zonele vizuale (procentajul participanților care au fost ‘pe deplin de acord’, ‘de acord’ sau ‘oarecum de acord’). Test de acceptanță extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile progresive ZEISS SmartLife Progressive
    , n=82 participanți la studiu. Școala de Optometrie Aston, Universitatea Aston, Regatul Unit, 2019.