ZEISS PENTRU PROFESIONIȘTII DIN DOMENIUL ÎNGRIJIRII VEDERII

ZEISS pentru profesioniștii din domeniul îngrijirii vederii. Partenerul dvs. - în prezent și în viitor.

ZEISS Vision Care pe scurt

ZEISS Vision Care dezvoltă și produce instrumente tehnologice și produse pentru întreaga industrie de lentileoptice. Aceasta include dezvoltarea, producția și distribuția de lentile de ochelari de înaltă calitate, instrumente de diagnosticare și soluții holistice de afaceri. Tot ceea ce facem este centrat în jurul succesului durabil al clienților noștri și ajutăm oamenii din întreaga lume să vadă lumea din jurul lor într-un mod clar, cu toate detaliile și magia ei.

Sediul
Aalen, Germany

Structură

Unitatea strategică de afaceri este alocată integral Grupului ZEISS și segmentului de piețe de consum ZEISS.

Locații

  • Locații de cercetare în Germania și Australia.
  • Laboratoare Rx globale, producție de lentile fotocromatice, semifinite, de stoc și ochelari de soare în America, Europa și Asia.
  • Laboratoare Rx regionale pe toate continentele.
  • Centre de distribuție în SUA, Germania, Mexic, China și Ungaria.
  • Centre de distribuție regionale pe toate continentele.
  • Centre de livrare locale și regionale în peste 50 de țări.

Date și cifre

  • 2000

    Clienți ZEISS la Convenția din 2019 Seeing Beyond.

  • >200

    Centre de vedere deținute și conduse cu succes de clienți.

  • 400 nm

    Protecție UV în toate lentilele incolore pentru mai multe beneficii ale pacientului.

Creăm valoare pentru ziua de astăzi

Tot ce facem este centrat pe succesul durabil al clienților noștri.

Ambiția dvs. este și ambiția noastră.

Este unul dintre obiectivele noastre cele mai importante la ZEISS de a construi parteneriate pe termen lung. Dorim să vă cunoaștem mai bine, ca profesionist din domeniul îngrijirii ochilor. Deoarece nevoile dvs., nevoile clienților dvs. și modul în care faceți afaceri conduc dezvoltarea produselor noastre și a soluțiilor de afaceri.

Toate ofertele și inovațiile noastre servesc exclusiv scopului de a face clienții ZEISS – opticieni oftalmologi, grupuri de achiziție, producători de mărci de ochelari și lanțuri optice – de succes.

Inovație high-end pentru produse de înaltă calitate.

ZEISS este în mod inerent curios și inventiv și continuă să provoace convențiile stabilite. Inovațiile noastre se concentrează pe dorințele și nevoile oamenilor reali. Oferim produse relevante cu beneficii tangibile pentru utilizatorul final, care sunt ușor de explicat și ușor de înțeles.

Inovații precum tehnologia ZEISS UVProtect, lentilele ZEISS DriveSafe, instrumente și platforme precum ZEISS i.Profilerplus și aplicații precum „Profilul Meu Vizual” au primit numeroase premii – nu numai pentru design și excelență tehnologică, ci și pentru ușurința în utilizare.

Brandul nostru ZEISS

Perspectiva de a sta pe suprafața lunii și de a privi spre pământ.

Mai mult decât un logo.

Credem cu tărie că marca ZEISS poate servi drept punct de diferențiere la punctul dvs. de vânzare. În calitate de pionier al opticii științifice și lider în industrie în toate segmentele noastre de afaceri, ZEISS a sfidat limitele imaginației umane de peste 175 de ani. Există multe povești fascinante legate de ZEISS, care însuflețesc atributele mărcii noastre pe măsură ce continuăm să inspirăm lumea în noi moduri.

Vizualizare litografie EUV.

Lider de top.

Litografia EUV este cheia nanotehnologiei de mâine. Tehnologia unică de fabricare a semiconductorilor de la ZEISS permite producătorilor de cipuri din întreaga lume să proiecteze structuri de până la 4000 de ori mai subțiri decât firul de păr uman pe plachete. Aceste microcipuri tot mai mici și mai puternice sunt baza inovațiilor microelectronice, utilizate în aproape fiecare dispozitiv tehnic de astăzi.

Vedere de aproape a bancnotei de 100 de dolari canadieni, care prezintă printre altele un microscop ZEISS.

Precis.

Emblema ZEISS exemplifică o precizie de neegalat și este asociată cu experți în diferite domenii din întreaga lume – printre care peste 35 de câștigători ai Premiului Nobel.

Această imagine a bancnotei de 100 de dolari canadieni este o ilustrare bună a acestei afirmații. Microscopul descris aici, cu un cercetător de laborator echipat, se bazează pe un microscop imagistic Carl Zeiss Axioplan 2 utilizat pentru cercetarea de ultimă oră în domeniul sănătății. În acest caz, reprezintă angajamentul de lungă durată al Canadei față de cercetarea și inovația medicală. Puteți identifica emblema ZEISS?

Vedere completă a lunii.

Inspirație.

Când ambiția a însemnat să se trimită un om pe lună și să se întoarcă în siguranță pe pământ, mulți au ajutat la împlinirea acestui vis. Și ZEISS a luat parte la această provocare. Pe 20 iulie 1969, lentilele pentru camere ZEISS, special concepute pentru spațiu, au surprins imaginile emblematice ale acestei realizări monumentale.

Limitele a ceea ce părea posibil au fost acum redefinite prin imaginile unei amprente care simbolizează această realizare, și vederea pământului, apar pentru prima dată - imagini care ar inspira omenirea pentru generațiile viitoare.

Știați că aceste camere se află încă pe lună?

Față de păpușă purtând o mască de respirație.

Deschidere.

Ne străduim să promovăm un dialog continuu cu clienții noștri și ne considerăm parteneri deschiși și abordabili la care se poate apela pentru sprijin profesional. Un exemplu în acest sens este colaborarea dintre Hossinger Kunstofftechnik și ZEISS Industrial Quality Solutions – care ajută bebelușii prematuri să respire singuri.

Pomparea aerului îmbogățit cu oxigen pentru un bebeluș prematur de 400 g necesită dispozitive complicate, minuscule. Acestea trebuie fabricate la cele mai înalte standarde – Hossinger ne-a contactat în acest sens pentru asistență. Zeiss O-INSPECT s-a dezvoltat ca urmare a tehnologiei care le oferă metrologilor Hossinger și bebelușilor de 400 g „spațiu pentru a respira”.

O femeie mai în vârstă purtând ochelari de refracție.

Responsabilitate.

Fiind o companie deținută de o fundație, responsabilitatea și succesul în afaceri au fost legate intrinsec de ZEISS de ani de zile.

Programul Aloka Vision, inițiat de ZEISS, pune la dispoziție ochelari accesibili în zonele rurale, nedeservite din India. Programul nu este o activitate de caritate, ci o afacere socială durabilă care abordează cauza principală: lipsa de infrastructură de îngrijire a vederii și de profesioniști din domeniul îngrijirii ochilor. Prin implicarea și instruirea localnicilor să efectueze teste de ochi, această inițiativă nu numai că oferă pentru mii de oameni o vedere mai bună, dar mobilizează și comunitățile în ansamblu.

Portofoliul nostru

Descoperiți portofoliul ZEISS Îngrijirea Vederii

Creăm valoare pentru ziua de mâine: viitorul cu ZEISS Vision Care

Seeing beyond - pentru compania noastră, clienții noștri și planeta noastră.

Parteneri de sustenabilitate

Feedbackul clienților noștri va rămâne factorul cheie în mișcarea noastră înainte. Cu o strategie de investiții la nivel mondial, ZEISS continuă să investească masiv în optimizarea infrastructurii noastre. Ne concentrăm în special pe accelerarea digitalizării companiei pentru a ne asigura că vă putem oferi în continuare produsele și serviciile de care aveți nevoie și pentru a vă ajuta să țineți pasul cu vremurile.

Echipele ZEISS Vision Care de dezvoltare, producție, logistică, servicii, IT și vânzări lucrează pentru a conserva resursele. Ele oferă permanent soluții de îngrijire a ochilor pentru a ajuta oamenii, indiferent de origine sau de contextul financiar, să vadă mai bine.

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta?

Formularul este în curs de încărcare...

Contactați-ne

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi utilizate de către Carl Zeiss Vision Care pentru a răspunde solicitării dvs. prin e-mail sau la telefon. Faceți clic aici pentru a citi declarația noastră cu privire la protecția datelor.