Servicii ZEISS
Servicii ZEISS

Care vă permit să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților.

ZEISS OPTIME

Serviciile ZEISS vă permit să vă concentrați asupra a ceea ce știți să faceți cel mai bine: oferirea de îngrijire de primă clasă pacienților.

ZEISS OPTIME vă permite să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților.

Cu planurile de service OPTIME® de la ZEISS, beneficiați de tratament prioritar, ceea ce vă permite să lucrați fără restricții și să evitați întreruperile neplanificate ale sistemelor dvs.

Vă putem sprijini procesele clinice sau practice cu ajutorul ofertelor noastre de service, care trec cu mult dincolo de garanție. O gamă largă de servicii poate fi inclusă într-un singur plan de service, care este astfel adaptat pentru a răspunde nevoilor dvs. specifice.

Exact despre aceasta este vorba în ZEISS OPTIME.

Planuri de service ZEISS OPTIME

Cele trei planuri de service OPTIME personalizate oferă o plasă de siguranță pentru sistemele dvs. ZEISS - experimentate, certificate și fiabile. Serviciul nostru vă ajută să mențineți valoarea și recuperarea investiției pentru sistemul ZEISS. Un instrument reparat asigură acuratețea diagnosticului și precizia tratamentului care stau la baza reputației dvs. De asemenea, puteți alege dintr-o varietate de programe complementare. Ne angajăm să lucrăm îndeaproape cu dvs., pentru a găsi soluția care să răspundă cel mai bine cerințelor dvs.

  • OPTIME complete

    Dacă aveți un mediu de sistem cu o misiune critică (de ex., un sistem de facoemulsificare ca parte a unui flux de lucru pentru cataractă) sau un dispozitiv care este esențial pentru fluxul de lucru și, prin urmare, are impact asupra întregii unități sau dacă timpul de funcționare al unui sistem ZEISS este critic, atunci alegeți OPTIME complete. Este un pachet de service complet, care oferă cel mai ridicat timp de funcționare și cel mai rapid timp de rezolvare, fără niciun risc financiar. Beneficiați de tratament prioritar și bucurați-vă de liniște sufletească.

  • OPTIME advanced

    Dacă aveți un dispozitiv într-un mediu sensibil față de misiune și dacă acesta are un impact considerabil asupra fluxului de lucru, iar orice timp de nefuncționare ar conduce la o pierdere majoră de productivitate, atunci optați pentru OPTIME advanced. Acesta combină patru avantaje: Fără cheltuieli de întreținere neplanificate; calitate constantă a sistemului și a serviciilor; niveluri ridicate de timp de funcționare; grad ridicat de flexibilitate, fiabilitate și eficiență.

  • OPTIME prevent

    Dacă sistemul ZEISS are un impact mai mic asupra fluxului de lucru și aveți un sistem de rezervă, dacă este un produs tehnologic de bază și dacă instituția dvs. lucrează cu un buget mai mic, atunci OPTIME prevent este planul de service potrivit pentru dvs. Puteți beneficia de faptul că nu aveți cheltuieli de întreținere neplanificate și de verificări regulate de siguranță și de calitate. Contractul asigură, de asemenea, prelungirea duratei de viață a sistemului.

Planuri de service personalizate pentru rutinele dvs. zilnice

Oferta de service poate diferi de la o țară la alta, în funcție de reglementările locale.

Întreținere preventivă Întreținerea preventivă, precum și verificările periodice ale siguranței sistemului și ale calității contribuie la asigurarea longevității sistemelor dvs.
Asistență de la distanță Pentru a reduce timpul de nefuncționare, pot fi oferite servicii de reparații la distanță, partajare de desktop la distanță, asistență pentru aplicații și analize ale fișierelor jurnal.
Actualizări Actualizările de hardware și de software vă îmbunătățesc siguranța și performanța sistemelor.
MyZEISS Utilizați platforma noastră online pentru clienți, pentru a deschide solicitări de service, pentru a descărca fișiere software și pentru a vă gestiona sistemele ZEISS online 24/7.
Întreținere corectivă Dacă unul dintre sistemele dvs. se defectează, echipa noastră de service calificată vă stă la dispoziție.
Piese de schimb Comandați și primiți piesele noastre de schimb certificate ori de câte ori aveți nevoie, astfel încât să vă puteți concentra pe deplin asupra îngrijirii excelente a pacienților.
Caracteristici suplimentare de service În funcție de sistemul ZEISS, de instalație sau de regiune, pot fi solicitate caracteristici suplimentare de service.

OPTIME complete

la cerere

OPTIME advanced

timp + material

la cerere

OPTIME prevent

nu se aplică

timp + material

timp + material

la cerere

Caracteristici suplimentare de service

  • Upgrade-uri

    Upgrade-uri de software

    ZEISS poate furniza noi caracteristici ale aplicațiilor și actualizări de software, astfel încât puteți fi siguri că sistemele dvs. funcționează cu cele mai recente versiuni disponibile.

  • Înlocuitori

    Înlocuitori

    În cazul în care un sistem nu poate fi reparat la fața locului, este posibil să fie necesar să fie trimis la centrul nostru intern de reparații. În anumite cazuri, vă putem oferi un sistem de înlocuire în timp ce vă repunem sistemul în funcțiune.

  • Asistență aplicație

    Asistență aplicație

    Instruire în domeniul aplicațiilor pentru dvs. și pentru echipa dvs., oferită de un specialist în aplicații ZEISS certificat, fie la fața locului, fie la unul dintre centrele noastre de formare.

  • Asistență integrare/migrare

    Asistență integrare/migrare

    Serviciul nostru IT vă poate ajuta să migrați un sistem în mediul IT de la fața locului și să implementați setările necesare de rețea.

  • După ore

    După ore

    Program prelungit de service contractat pentru întreținere preventivă și/sau corectivă (de luni până vineri și/sau în weekenduri + sărbători).

  • Instruire BioMed

    Instruire BioMed

    Obțineți cunoștințe aprofundate despre sistemele ZEISS, despre cum să le folosiți cel mai bine, despre caracteristicile lor și despre instruire în cadrul unui curs special BioMed.

Contactați-ne pentru mai multe informații despre planurile de service ZEISS OPTIME

Formularul este în curs de încărcare...

Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

Platforma MyZEISS pentru clienți

Gestionați-vă sistemele ZEISS online.

MyZEISS este platforma pentru clienți care vă permite să valorificați întregul potențial al sistemelor ZEISS. Alegeți dintr-o gamă largă de videoclipuri de instruire, colectați informații de la colegi și folosiți un set cuprinzător de instrumente de asistență, astfel încât să vă puteți utiliza sistemele cât mai eficient și mai eficace posibil, reducând la minimum timpii de nefuncționare.

My Systems

Obțineți o imagine de ansamblu a tuturor sistemelor ZEISS. Revizuiți datele de bază despre sistemele ZEISS, cum ar fi locația acestora. Verificați numeroase detalii online (de ex., data instalării și statutul contractului) și trimiteți cererile de modificare direct prin intermediul MyZEISS.

Disponibil numai pentru clienții ZEISS verificați.

Solicitări de servicii

Vizualizați toate tichetele de service noi, existente și anterioare. Creați noi solicitări de servicii online și urmăriți starea solicitărilor existente 24/7. Adăugați detalii suplimentare, cum ar fi imagini și fișiere jurnal, la orice tichet pentru a ne ajuta să diagnosticăm problemele și să le rezolvăm mai rapid.

Disponibil numai pentru clienții ZEISS verificați.

Portal de descărcare software

Accesați MyZEISS pentru a descărca fișiere software, cum ar fi pachete de instalare sau actualizări de securitate, pentru a vă asigura că sistemele ZEISS sunt la zi și pentru a reduce la minim timpul de așteptare.

Sunt necesare o înregistrare și o autentificare separate.

Doriți să vă maximizați utilizarea sistemului?

Înscrieți-vă chiar astăzi la MyZEISS.

Vă prezentăm platforma noastră universală, personalizată în funcție de nevoile dvs. Cu o bibliotecă vastă de articole de la colegii dvs., cu cursuri cuprinzătoare de formare și cu instrumente și caracteristici utile pentru dispozitivele ZEISS.

A reuși în mod inteligent – ZEISS Smart Services

  • Conectați-vă sistemul și primiți asistență imediată de la distanță, pentru a reduce timpii de reacție și pentru a crește disponibilitatea sistemului.
  • Experții noștri certificați vă vor consulta pentru a găsi piesele de schimb potrivite și pentru a permite o depanare rapidă.
  • Securitate cibernetică și conexiunea sigură, în conformitate cu standardele internaționale. (de ex., ISO/IEC 27001)

Contactați-ne

Vânzări și întrebare privind produsele

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru mai multe informații despre produse sau pentru a face o cerere de vânzare.
Vă rugăm să indicați interesul dvs. pentru produs și solicitarea de informații.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

Solicitare de informații despre servicii

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru asistență sau întrebări referitoare la produsul dvs. ZEISS.
Vă rugăm să completați acest formular și vă vom contacta noi.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

întrebari generală

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru întrebări generale legate de cariere, presă, informații despre companie.
Vă rugăm să furnizați detalii cu privire la solicitarea dvs.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.