Maximizați utilizarea produsului dvs. cu MyZEISS
Obțineți acces la conținut exclusiv pentru dvs. și pentru echipa dvs.
Vă prezentăm MyZEISS
Întrebări adresate frecvent
-
Platforma MyZEISS pentru clienți este destinația către care să vă îndreptați pentru tot ceea ce oferă ZEISS - de la gestionarea sistemelor dvs. la servicii digitale și învățare.
- My Learning: Urmăriți tutoriale complete despre produse și urmați cursuri de certificare online de la ZEISS Academy. Descoperiți cazuri clinice de la colegii dvs., prin Peer Insights.
- My Tools: Materiale exclusive pentru pacienți pentru clienții din domeniul oftalmologic, pentru a sprijini creșterea afacerii dvs. CONVIVO Image Library este oferită exclusiv clienților ZEISS CONVIVO.
- My Systems: Administrați-vă dispozitivele și solicitați tichete de service – online.
-
MyZEISS este optimizat pentru fiecare utilizator. Vă recomandăm să vă folosiți adresa de e-mail profesională pentru a vă înregistra în trei pași simpli la: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- Pasul 1: Introduceți-vă adresa de e-mail profesională
- Pasul 2: Completați formularul
- Pasul 3: Activați-vă contul, făcând clic pe linkul din e-mailul de verificare.
-
În funcție de roluri și de specialitate, sunt disponibile instrumente suplimentare. De exemplu, ZEISS CONVIVO Image Library, oferită clienților noștri CONVIVO, oferă cazuri clinice selectate de la colegii dvs., care prezintă exemple de imagini obținute în timpul procedurilor efectuate cu CONVIVO® de la ZEISS. Pe măsură ce continuăm să sprijinim segmentele noastre vaste de clienți, continuăm să dezvoltăm și să oferim noi funcționalități și servicii.
-
Creați și trimiteți solicitări de service din ecranul principal „Service Requests” sau prin prezentarea generală a dispozitivului din secțiunea My Systems. Utilizând aceasta din urmă, solicitarea de service este precompletată cu datele inițiale, inclusiv departamentul și numărul de serie. Selectați apoi problema generală și explicați în detaliu dificultatea. Există, de asemenea, opțiunea de a încărca imagini sau videoclipuri, pentru a ne ajuta să înțelegem cu ușurință problema și să o rezolvăm rapid. Puteți urmări în orice moment evoluția solicitării dvs. de service în cadrul caracteristicii „Service Requests”.
-
Da, MyZEISS conține diverse materiale video și documentație de instruire și de depanare pentru produse. Vă depanați produsele cu ajutorul unor scurte videoclipuri cu instrucțiuni prezentate de profesioniștii ZEISS. Mai mult decât atât, cunoștințele transmise între colegi oferă o colecție extinsă de cazuri clinice care utilizează tehnologiile ZEISS, pregătite și prezentate de colegii dvs.