De ce opticienii alocă timp pacienţilor

Primul pas spre perechea perfectă de ochelari

Cu toţii cunoaştem situaţia în care trebuie să descriem detaliat medicului simptomele atunci când suntem bolnavi sau răniţi. Istoricul pacientului, cunoscut şi sub numele de anamneză, este esenţial pentru vizita la optician deoarece este primul pas spre perechea perfectă de ochelari. Dar care sunt întrebările pe care trebuie să le pună un optician bun? Şi de ce sunt atât de importante aceste informaţii pentru a asigura că ochelarii vă oferă o vedere ascuţită şi că satisfac toate nevoile dvs. de vedere?

O parte importantă în fabricarea ochelarilor potriviţi este consultaţia individuală la optician. Acesta trebuie să aibă experienţă extinsă şi să se implice profesional în nevoile particulare ale pacientului. Ochii fiecărei persoane sunt unici ca amprentele şi nu există două persoane cu aceleaşi nevoie şi obiceiuri vizuale. Cu cât cunoaşte mai multe opticianul despre profilul dvs. optic şi comportamentul tipic vizual, cu atât mai precis se pot individualiza ochelarii pentru a se acomoda profilului dvs. vizual. Este singura modalitate prin care ochelarii se vor potrivi stilului dvs. de viaţă şi vor asigura corecţia excelentă a vederii.

De aceea, este vital ca opticianul să acorde suficient timp pentru vă consulta. Acesta va aduna informaţii din istoricul dvs. medical, adică vă va adresa informaţii relevante privind sănătatea dvs. şi va discuta aşteptările privind noua pereche de ochelari. Sunt mulţi factori care trebuie luaţi în considerare, inclusiv:

  • Care sunt activităţile dvs. zilnice? Cum vă petreceţi timpul?
  • Unde purtaţi cel mai mult ochelarii? Acasă? La serviciu? În timpul activităţilor sportive sau legate de un anumit hobby?
  • Petreceţi mult timp folosind dispozitive digitale, de exemplu laptop, tabletă sau telefon?
  • De asemenea, anumite defecte de vedere au şi ele un rol; de exemplu: Ochii dvs. sunt fotosensibili? Vederea dvs. pe timp de noapte este slabă?
  • Doriţi o vedere mai bună în anumite situaţii, de exemplu atunci când priviţi obiecte de la distanţe medii sau când sunteţi la serviciu?
  • Aveţi probleme cu vechii ochelari, adică semne de presiune pe nas sau rama alunecă frecvent?
  • Ce vă place în mod special la vechea pereche de ochelari?
  • Ce aşteptării aveţi de la noua pereche de ochelari?
  • La fel de importante sunt şi aspectele legate de forma, culoarea şi materialul ramelor - individualizate pentru a se potrivi stilului dvs. de viaţă, preferinţelor în materie de modă sau pentru o anumită utilizare.

Opticianul poate, de asemenea, să analizeze comportamentul dvs. fizic. De exemplu: înclinaţi uşor capul? Cum se schimbă postura dvs. când schimbaţi privirea de la distanţă medie la ceva apropiat? Forma feţei este, de asemenea, foarte importantă pentru ochelarii potriviţi. Opticianul dvs. poate asigura o consultaţie optimă şi poate concepe lentilele precise care să satisfacă nevoile dvs. vizuale numai prin analiza comprehensivă.

Ţineţi minte următoarea regulă de bază: cu cât mai multe cunoaşte opticianul despre obiceiurile dvs. vizuale, dorinţele şi aşteptările dvs., cu atât mai bine vă poate sfătui. De aceea, pregătiţi-vă să împărtăşiţi câte ceva despre dvs.

Consultaţi informaţiile despre produsele noastre pentru a afla tot ce trebuie să ştiţi despre diferitele lentile de la ZEISS:

Profilul meu vizual Definiţi-vă acum profilul vizual şi găsiţi soluţia potrivită pentru dumneavoastră.
Găsiți un optician ZEISS în apropierea dumneavoastră

Articole similare

Cum puteți găsi un optician bun? Tot ce este important - de la primul consult până la ajustarea lentilelor
Lista de verificare pentru cumpărarea unei noi perechi de ochelari Ochelari pentru apropiere și distanță, ochelari progresivi, ochelari pentru sport, ochelari de citit sau pentru locul de muncă: ce trebuie să știți?
Oare pot perechea greșită de ochelari sau lumina proastă să vă afecteze vederea? Vă vom spune ce se întâmplă atunci când ochii dumneavoastră trebuie să muncească prea mult
Întrebări pentru următoarea consultaţie

Produse asemanatoare