Noul algoritm de optimizare a lentilelor ZEISS
Augmentarea înseamnă că tehnologia susține și completează performanța umană. Deci, omul este în centrul sistemului, asistat de tehnologie. Am realizat un studiu extensiv de teren pentru a colecta loturi de seturi de date obiective reprezentând cererea vizuală a oamenilor3. Pentru a procesa mai mult de 12 milioane de puncte de date, a trebuit să ne bazăm pe instrumente de Big Data pentru a grupa și evalua datele în vederea extragerii informațiilor relevante. Factori precum obișnuința, postura, ocupația, distanțele și unghiurile, precum și necesitatea de a vedea clar în diferite situații diferă între persoane și în special între grupele de vârstă.
Noul algoritm de optimizare a lentilelor ZEISS poate să calculeze diferite lentile pentru aceste cerințe vizuale foarte specifice. Aici intră în scenă noua tehnologie ZEISS Intelligence Augmented Design. Pentru lentile ZEISS SmartLife Individual 3, algoritmul IAD transformă design-urile în cerințele vizuale specifice pe care le-am obținut din rezultatele studiului.