ZEISS PENTRU PROFESIONIȘTII DIN DOMENIUL ÎNGRIJIRII VEDERII

ZEISS SmartLife PRO

Combinați experiența dvs. cu cea mai bună tehnologie ZEISS.

Descoperiți ZEISS SmartLife PRO, cel mai personalizabil portofoliu
al nostru de lentile, disponibil doar pentru deținătorii de
ZEISS i.Profiler plus.

  • Confort vizual pe durata întregii zile pentru un stil de viață permanent conectat și în continuă mișcare
  • Oferiți clienților dvs. vizibilitate ușoară și vedere relaxată la toate distanțele și direcțiile
  • Designul lentilelor se adaptează în funcție de capacitatea de acomodație a ochilor, ținând cont de vârsta purtătorului

Portofoliul ZEISS SmartLife. Răspunsul pentru un stil de viață în schimbare.

Comunitatea digitală este în creștere, iar conectivitatea crește indiferent de vârstă.

  • > 50%

    Mai mult de jumătate din populația lumii utilizează acum un dispozitiv digital portabil.2

  • 57%

    din populația lumii este acum conectată la internet.3

  • +1 Milion

    utilizatori noi de internet pe zi.

  • 55+ ani

    Persoanele cu vârsta peste 55 de ani reprezintă cele mai mari rate actuale de creștere a pieții smartphone-urilor.4

  • 48%

    creștere an de an a livrărilor de smartphone-uri până în Q1 2019.5

Clienții dvs. vor recomandări din partea unui expert, adaptate la nevoile lor de vedere.

Clienții vor experiențe individualizate; ei se așteaptă ca brandurile să le adapteze produsele și serviciile.6 Ei vor să fie consultați de către un profesionist de îngrijire a ochilor în care pot avea încredere, un adevărat expert care le poate oferi cea mai bună vedere, cu sfaturi și soluții personalizate.

  • 86din clienți spun că expertiza și sfaturile bune ale personalului sunt cele mai importante caracteristici ale magazinului.7
  • 85% din clienți spun că un tratament individual este un factor cheie pentru ei.8

Nevoile vizuale sunt unice.

Corneea are un impact direct asupra prescripției de vedere a clientului și a calității imaginii retiniene, în timp ce modificările dimensiunii pupilei afectează iluminarea retinei și profunzimea focalizării, ambele având un impact asupra acuității.

Pupila reacționează la lumină prin adaptarea dimensiunii sale în funcție de diferite condiții de lumină. Odată cu înaintarea în vârstă, pupilele noastre își pierd capacitatea de a se dilata. Interesant, chiar și în cadrul aceleiași grupe de vârstă, diametrul mediu al pupilei diferă, de asemenea, de la persoană la persoană.

Lentilele ar trebui să se adreseze nevoilor vizuale din prezent.

Stilul de viață al clientului țintă s-a schimbat drastic în ultimii ani. Trăiesc într-o lume cu un ritm rapid, conectați constant online și offline. O vedere bună și confortabilă este esențială pentru viața de zi cu zi, și pentru a rămâne încrezători și conștienți. Oamenii tind să stea cu ochii ațintiți la dispozitivele digitale, chiar și atunci când sunt în mișcare. Comutarea constantă între dispozitivele digitale și mediul fizic poate menține ochii clienților ocupați mai mult ca de obicei și poate duce la o vedere incomodă sau la o suprasolicitare a ochilor. Acest lucru poate face chiar și sarcinile obișnuite să se simtă mai greu sau mai rău – să lăsăm detaliile vieții să treacă neobservate. Este important că oferiți clienților dvs. nu doar de o vedere centrală clară, ci și una periferică lină. Acest lucru îi ajută să treacă cu ușurință între diferite distanțe și direcții în timp ce navighează prin viață. În plus, nevoile vizuale se schimbă cu înaintarea în vârstă. Acest lucru se poate atribui următorilor doi factori: O diminuare a amplitudinii de acomodare și o micșorare a diametrului pupilei.
 
Tehnologia SmartView utilizată în noul și completul portofoliu SmartLife de la ZEISS este un răspuns la aceste informații relevante ale clienților și la cercetările extinse.

Măsurarea profesională a ochilor realizată de ZEISS i.Profiler plus.

Informațiile exacte și complete sunt esențiale pentru oferirea lentilelor care corespund perfect nevoilor individuale ale clienților. ZEISS i.Profiler  plus oferă un profil vizual personal pentru fiecare pacient, cu mult peste limitele refracției tradiționale.

ZEISS i.Profiler  plus vă permite să efectuați o analiză aprofundată și precisă a ochilor clienților dvs., astfel încât să obțineți instantaneu o imagine de ansamblu a datelor personale ale acestora.

  • Măsurare wavefront și analiză rapidă și foarte precisă ale ochilor clientului dvs., rezultând un profil optic unic.9
  • ZEISS i.Profiler  plus determină dimensiunea individuală a pupilei pentru fiecare persoană.
Beneficii esențiale
  • măsurare automată în 60 de secunde  a ambilor ochi.10
  • 20/20  acuitate vizuală la 94% din pacienți.11
  • 50%  reducere a timpului în timpul refracției subiective.12

ZEISS i.Profiler plus vă oferă cel mai personalizabil portofoliu de lentile.

Acesta vă sprijină în găsirea și explicarea celei mai bune soluții posibile pentru fiecare client, deoarece vă furnizează informații preliminare detaliate pentru o refracție subiectivă precisă:  

  • Profilul optic vizual curent, inclusiv aberații de ordin superior și date corneene.
  • Refracție obiectivă foarte precisă.
  • Analiza ZEISS i.Scription.

În plus, profilul optic unic încorporează dimensiunea individuală a pupilei fiecărui pacient.

Tehnologia ZEISS Individual Luminance Design are ca rezultate lentile mult mai precise.13

Tehnologia ZEISS Individual Luminance Design ia în considerare dimensiunea unică a pupilei în toate situațiile cu lumină zilnică, pe baza măsurării ZEISS i.Profiler plus  și a datei de naștere a clientului:

Măsurarea ZEISS i.Profiler plus : Expunerea medie la lumină a ochiului în timpul măsurării Zeiss i.Profiler plus  este de 100 cd/m².14

Transformarea datelor pentru condiții de lumină de zi:
Luminanța medie în timpul zilei este de ~ 60 cd/m².14  Astfel, diametrul mediu al pupilei pentru ambii ochi va fi transformat din situația de lumină măsurată, într-o situație de lumină de zi.

Comparație reală  bazată pe vârstă:
ZEISS se asigură că dimensiunea individuală a pupilei rezultată se încadrează într-o toleranță rezonabilă de ± 1 mm, în funcție de vârsta clientului.15

Portofoliul ZEISS SmartLife PRO.

Indiferent dacă clienții dvs. au nevoie de lentile monofocale, lentile varifocale sau altceva, cel mai personalizabil portofoliul al nostru îi va ajuta să țină pasul cu vremea.

  • Lentilele monofocale

    • Monofocal Individual
    • Monofocal
  • Lentile Digital

    • Digital Individual
    • Digital
  • Lentile progresive

    • Progressive Individual
    • Progressive Superb
    • Progressive Plus
    • Progressive Pure

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta?

Formularul este în curs de încărcare...

Contactați-ne

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi utilizate de către Carl Zeiss Vision Care pentru a răspunde solicitării dvs. prin e-mail sau la telefon. Faceți clic aici pentru a citi declarația noastră cu privire la protecția datelor.

  • 1

    Consultați ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Dimensiunea fontului și distanța de vizualizare a telefoanelor inteligente portabile. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Atenție la pasul tău: efectele utilizării telefonului mobil asupra comportamentului privirii în urcarea scărilor. Revista de științe tehnice și comportamentale, 2: 109-120.

  • 4

    Studiu dinamic cu privire la focalizarea privirii – Schimbările frecvente ale privirii datorită dispozitivelor digitale. ZEISS Vision Science Lab, Institutul de Cercetare Oftalmică, Universitatea din Tuebingen, 2019. Date înregistrate.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texte pe telefoanele mobile și tulburări musculo-scheletale la adulții tineri: un studiu de cohortă de cinci ani. Ergonomie aplicata, 58:208-214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). Top 10 tendințe globale de consum în 2020.

  • 7

    IMW-Köln. (2015). Comportamentul de comunicare digitală.& Segmentarea consumatorilor. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.

  • 8

    IMW-Köln. (2015). Comportamentul de comunicare digitală.& Segmentarea Consumatorilor. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 9

    Aplicarea unei metode de verificare fără pete dezvoltată special (Date înregistrate. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), Refracția Zeiss i.Profiler plus și măsurătorile wavefront de aberație au fost calibrate pentru a arăta o precizie de +/-0,1 D care depășește standardul ISO pentru auto-refractor, ceea ce necesită doar un interval maxim de scală de 0,25 (ISO standard pentru refractometre, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    Măsurare pe 5 subiecți, inclusiv cronometrare pentru măsurare completă. Raport: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, și Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), test dublu orb la alegere între lentilele ZEISS i.Scription și lentilele de probă nedefinite comparabile ZEISS (n=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, „Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods” (Compararea corecțiilor cu lentile sfero-cilindrice obținute prin aberometrie wavefront și metode subiective), Institutul de Cercetare Oftalmică a Universității din Tuebingen, martie 2016.

  • 13

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 14

    Analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 15

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.